dyp

Cuscinettu à sfere di spinta

Breve descrizzione:


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

I cuscinetti a sfere di spinta sò prudutti cum'è cuscinetti à sfere di direzzione unica o doppia direzzione. Sò cuncepiti per accoglie solu carichi assiali è ùn devenu esse sottumessi à alcuna carica radiale.

I cuscinetti a sfere di spinta sò separabili, a rondella di l'arburu, a rondella (e) di l'alloghju, l'assieme di sfera è di gabbia ponu esse montati separatamente. E rondelle d'assi anu un foru di terra per permette un adattamentu di interferenza. U foru di a rondella di l'alloghju hè giratu è sempre più grande di u foru di a rondella di l'arburu.

Cuscinetti a sfera a spinta unidirezionale: custituiti da duie rondelle cù canali di guida è palle guidate à palle. E lavatrici anu superfici piatte à pusà, è hè per quessa chì devenu esse suppurtati per chì tutte e palle possanu esse caricate uniformemente. I cuscinetti portanu a carica assiale solu in una direzzione. Ùn sò micca capaci di portà forze radiali.

Cuscinetti a sfera a doppia direzzione: anu duie gabbie cù palle trà a rondella di l'arburu centrale è duie rondelle di rialzamentu cù superfici piatte di seduta. A lavapiattura hà e strade da i dui lati è hè fissata à u ghjurnale. I cuscinetti sò capaci di portà solu forze assiali in e duie direzzioni.


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu

    Novità VISITA CLIENTI